13 lutego 2014

Dla Dziadka

Tym razem dwie karteczki. Obie na Dzień Dziadka... 



Na zakończenie mam jeszcze pytanie do wszystkich osób, które znają się na bindowaniu...
Naszło mnie na zrobienie sobie albumu na zdjęcia, a że to mój pierwszy tego typu projekt, nie bardzo orientuję się w temacie... Kupiłam sobie grzbiet metalowy do bindowania o wielkości 1 cala (25mm) i zastanawiam się ile maksymalnie kartek mi się w tym zmieści... Okładki i kartki w środku albumu to tekturka o grubości 1 mm, obklejone z obu stron papierem scrapowym... 
A i czy istnieją grzbiety grubsze niż 1 i 3/4 cala?
Mam zrobić z siostrą 2 albumy ciążowe i potrzebuję grzbiet, który pomieści 12 bądź więcej kartek z tekturki. Czy w ogóle istnieją tak duże grzbieciki?
Proszę pomóżcie :)
Ilcia

14 komentarzy:

  1. Obie bardzo mi się podobają, są eleganckie i ciekawe.
    Jeśli chodzi o bindowanie, nic nie podpowiem, bo ja robię to na wyczucie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. ;)) Pięknej grafiki użyłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, dobrałaś świetne grafiki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo się znam w temacie ale wydaje mi się, że są i większe grzbiety, jak znajdę to podeślę linka.

    P.S. Fajnie wyszły te kartki dla dziadka, druga jest moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi też się ta druga bardziej podoba :)

      Usuń
  5. Obie ładne, ale w tej drugiej jest to "coś"...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne po prostu! pierwsza dla eleganckiego dżentelmena, których coraz mniej na świecie, a druga - dla "złotej rączki ", co to i kran i rower naprawi :))
    (ps. jeśli tylko mogłabym Ci coś podpowiedzieć, to może odrobinka tuszu na brzegi grafik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety jestem skąpa :D Wolę sobie kupić coś innego niż tusze, tak więc posiadam tylko tusz czarny i bezbarwny do embossingu...

      Usuń
  7. elegancja!
    też staruję z bindowaniem. dopiero trzy albumy za mną i wszystko robię na czuja. mi album 7-mio kartkowy nie wszedł na raz, musiałam robić dziurki na trzy razy po kilka kartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja niestety nie mam bindownicy nie mogę sama sprawdzić... Dogadałam się z jedną dziewczyną, która bindownicę ma i mieszka niedaleko mnie, ale nie wiem ile stron mam sobie przygotować...

      Usuń
  8. Bardzo ładne- eleganckie. pozdrawiam serdecznie, http://magialekanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te twoje dziadkowe kartki , można wybrać co do "rodzaju dziadka" :), na bindowaniu nie nzam sie zupełnie

    OdpowiedzUsuń