15 kwietnia 2013

Wyróżnienia

W tym poście odpowiem na pytania cudownych osób, które uznały, że chcą się dowiedzieć czegoś o mnie...

1. Pytania Iluszki

1. Rozważna czy romantyczna? - Romantyczna
2. Sen czy jawa? - Sen
3. Baśnie Andersena czy braci Grimm? - Andersena
4. Poezja czy proza? - Proza
5. Wakacje all inclusive czy wypad pod namiot/do schroniska? - Oba
6. Książka czy film? - Książka
7. Teatr czy opera? - Teatr
8. Białe święta czy święta z jajem? - Białe święta
9. Mieszkanie czy dom? - Dom
10. Paryż czy Wenecja? - Paryż
11. Mail/sms czy własnoręcznie napisany list/kartka? - Mail/SMS

2. Pytania Alicji


1. Kawa czy herbata? - Herbata
2.Przy czym się relaksujesz? - Przy muzyce
3.Do czego masz słabość? - Do żelek
4. Jaki jest Twój lubiony kolor/zestaw kolorów? - Czarny i Czerwony
5. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo? - Z zabawą
6. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj biżuterii (kolczyki, korale itd) - Kolczyki
7.Czego lub kogo nie znosisz? - Kilku postaci z moich ukochanych kreskówek (Inoue na przykład) i błędów w końcówkach wyrazów (om zamiast ą i odwrotnie)
8. Czego chciałabyś się nauczyć? - Języka japońskiego
9. Jaki kraj/miasto chciałabyś odwiedzić? - Japonię :)
10. Jaki jest Twój ulubiony wzór (paski, kropki itp)? - Marmurek
11. Kto jest Twoim wzorem do naśladowania? - Trudne pytanie, staram się nikogo nie naśladować. Może kiedyś ja będę wzorem (jeśli ktoś mnie zatrudni jako nauczycielkę) ;P

3. Pytania Czarnej Damy



01. Ulubiona pora roku? - Lato
02. Twoje wymarzone wakacje? - Zwiedzanie Japonii
03. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej? - Lemury i psy
04. Co Cię denerwuje u innych? - Nietolerancja
05. Twoja ulubiona piosenka? - Nie umiem określić, którą lubię najbardziej... 
06. Czy lubisz słodycze? - Uwielbiam
07. Ulubiony kolor? - Czarny i czerwony, są na równi...
08. Jaką techniką wykonujesz najczęściej prace? - Aktualnie to scrapbooking
09. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć? - Nie potrafię się odważyć/przełamać i zadziałać...
10. Grasz na jakimś instrumencie? - Nie (nie liczę organów, na których musiałam coś pograć, żeby zaliczyć muzykę na studiach... Dalej ich nie ogarniam :)
11. Dokończ zdanie "Życie jest..." - Waham się pomiędzy "do bani" i "piękne" :D

4. Pytania Shire


1. Ulubiona piosenka? - Nie umiem określić, którą lubię najbardziej...
2. Książka czy film? - Książka
3. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć? - Japońskiego
4. Co Cię uszczęśliwia? - Wiele rzeczy
5. Kot czy pies? - Pies
6. Potrawa, której chciałabyś spróbować to...? - Coś chińskiego
7. Ulubiony film? - Finding Neverland
8. Do czego masz słabość? - Do słodyczy
9. 3 rzeczy, które wzięłabyś na bezludną wyspę? - Książka "Harry Potter", mp3, Sisi (mój pies, chociaż to nie rzecz)
10. Sposób na nudę? - Robienie kartek albo oglądanie anime
11. Co w sobie lubisz najbardziej? - Lenistwo

5. Pytania Magia Lekanto



1. Czym jest dla Was rękodzieło? - Sposobem na nudę, odskocznią od codzienności, sposobem na wyrażenie siebie...
2. Kolory ciepłe czy zimne? - Zależy od przeznaczenia... Same kolory ciepłe, ubrania raczej zimne, kartki i biżuteria i ciepłe i zimne.
3. Napisy ręczne czy drukowane? - Sam napis typu "zaproszenie" drukowany, ale życzenia zawsze pisane ręcznie.
4. Od kiedy zajmujecie się tworzeniem? - Tworzeniem zajmuję się od czasów gimnazjalnych (opowiadania, później szablony na blogi), biżuterię robię od około 6 lat, a kartkami od lutego.
5. Wasze inspiracje? - Wszystko! Kolory, kształty, zdjęcia, książki, postaci...
6. Z czego najczęściej wykonujecie swoje prace? - Papier, wstążki, koraliki
7. Ile czasu poświęcacie na swoje prace? - Staram się codziennie coś zrobić, ale muszę teraz myśleć o pisaniu pracy magisterskiej, termin oddania jej zbliża się nieubłaganie, a ja mam dopiero niecały rozdział...
8. Tasiemki czy koronki? - I to i to, chociaż częściej tasiemki
9. Ulubiony kolor? - Czerwony i czarny, na równi :)
10. W jaki sposób przechowujecie swoje "przydasie"?

11. Ulubiony cytat? - "Co ma być, to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć" (HP i CO)

6. Wyróżnienia od Pająka
 

Siedem faktów o mnie:
- jestem leniwa i to tak, że potrafię od rana do wieczora przeleżeć w łóżku z laptopem w ręce
- myślę, że mam wiele wad, przez co narastają moje kompleksy
- jestem domolubna :) Wolę siedzieć w domu niż iść na imprezę
- moja fobia to strach przed tłumem ;P (np. w kościele muszę siedzieć na skraju ławki, bo jak siedzę w środku, to robi mi się niedobrze)
- jestem łasa na komplementy i komentarze
- moim marzeniem jest wycieczka do Japonii i chciałabym być czarownicą ;P
- kiedy byłam w gimnazjum, ze względu na moje nazwisko, miałam dziwne przezwiska, np. DjFuter czy Kosiarka Spalinowa... (tą kosiarkę nijak nie mogłam rozgryźć, bo jakim cudem bóbr koledze kojarzył się z kosiarką?)

Pytania Pająka:

1) ulubiona pora roku - Lato
2) mieszkanie czy dom? - Dom
3) wieś czy miasto? - Wieś
4) góry czy morze? - Morze
5) sterylny porządek vs artystyczny nieład ;) - Artystyczny nieład
6) owoc czy warzywo? - Owoc
7) bujać w obłokach czy twardo stąpać po ziemi? - Bujać w obłokach
8) klasyka czy awangarda? - Klasyka
9) ranny ptaszek czy nocny marek? - Nocny marek
10) stare czy nowe? - I takie i takie, każda rzecz ma swój niepowtarzalny klimat, obojętnie czy jest nowa czy stara
11) "Ty-zwierzę" - do jakiego zwierzęcia możesz się porównać i dlaczego? - Zdecydowanie leniwiec... A dlaczego? Czy wystarczy jak powiem, że na napisanie pracy magisterskiej miałam dwa lata studiów, mam ją oddać w maju, a mam napisany niecały jeden rozdział? :D

7. Pytania Anity M

1. Twój sposób na relaksację? - Muzyka, książka, herbata, film, SEN!
2. Czym jest dla Ciebie książka? - Cudem :) To historie różnych bohaterów, w które możemy wejść i poznać i wyobrazić to sobie we własny sposób. Jedna książka może być odbierana całkiem inaczej, co jest niesamowite!
3. Coś wyjątkowego w Twoim życiu? - Rodzin, przyjaciele i moje zwierzątka...
4. Jaki jest Twój stosunek do zwierząt? - Uwielbiam zwierzątka i nie mogę zrozumieć, jak ludzie mogą je źle traktować!
5. Gdy byłaś mała to...? - Byłam bardziej rozrywkowa niż teraz.
6. Co sprawia Ci przyjemność? - Jedzenie ;) I komplementy...
7. Czy masz wrażenie, że czas biegnie nieubłaganie? - Różnie. Ogólnie to tak, dopiero były święta zimowe,a już prawie wakacje! Ale jak patrzę z perspektywy życia studenckiego, to nie. Studiuję zaocznie i nie pracuję, więc każdy dzień jest prawie taki sam...
8. Czym karmisz swoją duszę? - Trudne pytanie... Myślę, że muzyką i literaturą.
9. Czy łatwo przychodzą Ci do głowy twórcze pomysły? - Bardzo łatwo, gorzej z wykonaniem...
10. Co najbardziej cenisz u dzieci? - Beztroskę i otwartość
11. Jakie jest Twoje motto życiowe? - "Co ma być, to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć" (HP i CO)

8. Pytania Iguanny



1. Morze czy góry? - Morze.
2. Wakacje zorganizowane czy spontaniczny wypad? - I takie, i takie mają swój urok.
3. Obiad na słodko czy na ostro? - Zależy kiedy... Częściej na ostro.
4. Co przynosi Ci szczęście? - W sumie to nie wiem... Ja raczej pechowa jestem.
5. Co Cię uspokaja w chwilach nerwowych? (o ile takowe bywają) - Rozmowa z przyjaciółką albo sen.
6. Poleć mi dobrą książkę / film. - Pewnie już czytałaś, ale "Przeminęło z wiatrem", "Stowarzyszenie Umarłych Poetów", i jeśli mogę to polecam japońską dramę (trochę komedii i romansu) "Hana Yori Dango" i thriller psychologiczny "Liar Game".
7. Prezenty dla bliskich kupujesz czy wykonujesz sama? - Dopiero od niedawna robię kartki, więc teraz kartki daję swoje, jednak jeśli chodzi o jakieś upominki, to raczej kupuję.
8. Ulubiona pora roku i dlaczego - Lato, bo wtedy aż żyć się chce! Chociaż nie lubię burz...
9. List pisany czy mail? - Mail
10. Życie miejskie czy wiejski spokój? - Wiejski spokój! Nie lubię być w mieście...
11. Ulubiony sport - Siatkówka (czasem zdarza mi się pograć) i baseball (za sprawą dramy Rookies)

9. Pytania Sabki

1. Książka czy film? - Oba. Zależy na co mam w danej chwili ochotę. Kocham i książki i filmy.
2. Kawa czy herbata? - Herbata
3. Samochód czy rower? - Samochód
4. Morze czy góry? - Morze
5. Kino czy teatr? - Kino
6. Pies czy kot? - Pies
7. Słodycze czy owoce? - Słodycze
8. Muzyka poważna czy rozrywkowa? - Rozrywkowa
9. Kartka z życzeniami czy sms? - Kartka z życzeniami
10. Sukienka czy spodnie? - Zależy na co mam ochotę, ale częściej spodnie
11. Lato czy zima? - Lato

10. Pytania Kasi

1. Jakiego rodzaju książki lubisz najbardziej czytać? - Romanse (szczególnie Nory Roberts) i fantastykę.
2. Od kiedy zajmujesz się rękodziełem? - Biżuterię robię od około 6 lat, a kartki od lutego.
3. Gdzie w domu/mieszkaniu mieści się Twój twórczy kącik? - Kartki tworzę na stole w moim pokoju, a wszystkie potrzebne materiały trzymam w babcinej szafie...
4. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga? - Kocham blogowanie, na początku (jeszcze w gimnazjum) prowadziłam blogi z własnymi opowiadaniami, później tworzyłam szablony na blogi, pisałam recenzje i teraz prowadzę bloga z moimi tworami. Początkowo pokazywałam na nim zdjęcia moich kolczyków, bo siostra chciała je koleżankom w Irlandii pokazać...
5. Czy czasami masz dość? - Bardzo często! 
6. Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze? - Rodzina, spokój, cisza, stabilność, szczęście...
7. Czy boisz się czegoś panicznie? - Dentysty...
8. Jak spędzasz wolny czas? - Oglądam anime, czytam książki, bawię się z psami, spędzam czas ze znajomymi, śpię...
9. Wolisz czarny czy biały? - Czarny.
10. Prowadzisz pamiętnik? - Nie. Kilka razy próbowałam, ale zwykle o nim zapominałam. Zresztą w moim życiu nie dzieje się za wiele, więc nie mam tam czego opisywać.
11. Czy wywołujesz zdjęcia? W obawie, że padnie Ci dysk?  Mi już padł 2 razy :) - Nie. Zdjęcia mam zapisane na dysku w laptopie oraz na dysku przenośnym.

11. Pytania Wykon-Ani

1. Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa? - W tym momencie jest to scrapbooking.
2. Jak dużo czasu w ciągu dnia możesz poświęcić tej pasji? - Różnie. Są dni, kiedy nie robię nic innego poza cięciem i sklejaniem papieru, ale są też takie, kiedy w ogóle się za to nie zabieram...
3. Gdzie szukasz inspiracji dla swoich prac? - W internecie.
4. Czego nie może Ci zabraknąć każdego dnia? - Komputera... Jestem uzależniona ;)
5. Książka czy kino? - Książka.
6. Opisz siebie w 3 słowach - Leniwa, domatorka, rozmarzona...
7. W codziennym życiu robisz plany czy idziesz na żywioł? - Zależy od sytuacji.
8. Boże Narodzenie w domu czy wyjazdowo? - W domu.
9. Jaką cechę charakteru darzysz największym szacunkiem? - Tolerancję.
10.  Czy kiedyś pisałaś tradycyjny pamiętnik? - Pisałam, ale przez to, że jestem leniwa przestałam... 

12. Pytania Mugi-chan

1. Jak zaczęła się Twoja historia z blogiem? - Na moim pierwszym blogu publikowałam opowiadanie umiejscowione w świecie Harry'ego Pottera. Później było kolejne opowiadanie i jeszcze jedno, później szablony na bloga i znów kolejne opowiadania... I tak aż do aktualnego bloga, którego założyłam przede wszystkim po to, by pokazać moje kolczyki koleżankom siostry w Irlandii. Tak było najłatwiej.
2. Czy blog jest dla Ciebie ważny? - Jestem uzależniona od blogowania, a mój aktualny blog to perełka...
3. Gdzie szukasz inspiracji? - Na blogach znajomych dziewczyn, wszystkie tworzą cudowne prace.
4. Co Cię motywuje? - To, że jakimś cudem te moje twory się podobają...
5. Najczęściej słuchana piosenka to... - Aktualnie są dwie "Johnny B. Good" i "My favourite things".
6. Ulubiony deser to... - Ooo wieeeele ich jest. Sałatka owocowa, grillowane banany z bitą śmietaną, sernik, metrówka, ciasto bananowe i wiele, wiele innych... Jestem uzależniona od słodyczy :)
7. Nie wychodzę z domu bez... - Telefonu.
8. Książka czy film? - Książka.
9. Ulubiony kolor? - Czerwony i czarny.
10. Twoje życiowe motto to... - "Co ma być, to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć" (HPiCO).
11. Jakie miejsce chciałabyś zobaczyć przed śmiercią? - Japonię. Obojętnie jakie miejsce, byle w Japonii :)

13. Pytania Małejżabki


1. Morze czy góry? - Morze.
2. Jaką formę pracy w scrapbookingu preferujesz? - Ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Ciągle próbuję nowych rzeczy i co chwilę coś innego mi się podoba. 
3. Komedia czy horror? - Komedia.
4. Najwięcej radości sprawia mi... - Miłe komplementy na temat moich prac.
5. Pastele czy intensywne barwy? - Intensywne barwy.
6. Niedzielne popołudnia najchętniej spędzam... - Przed komputerem lub nad książką z moim kochanym pieskiem obok mnie.
7. Miasto czy wieś? - Zdecydowanie wieś.
8. Na bezludną wyspę zabrałabym... - Duuuuużo książek. 
9. Wymarzony urlop spędziłabym... - W Japonii...
10. Nielubiany przedmiot w szkole... - Już dawno do szkoły nie chodzę, ale z tego co pamiętam to wychowanie fizyczne.
11. Gdy się denerwuję to... - Trzaskam drzwiami, uderzam różnymi przedmiotami o stół...


Dziękuję za nominowanie mnie i proszę, wybaczcie mi, że ja nikogo nie nominuję. Nie lubię tego robić ;) I nie lubię też wymyślać pytań, wolę na nie odpowiadać...

18 komentarzy:

  1. Romantyczna <3
    Zelki szczęście zamknięte w glucie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za podpowiedź ;-) już wiem kogo nominować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to tak miło dostać nominację ale te łańcuszki niekończące się też mnie nie wciągają ... dostałyśmy raz dwa razy pod rząd i się wysiliłam podeszłam poważnie do tego a nikt nie odpowiedział na moje pytania .... rozczarowana ... tylko troszkę ... teraz wiem ,że ludzie tego nie lubią podobnie jak ja ..... chociaż lubię poznawać bliżej osoby i fajnie poczytać twoje odpowiedzi i Cię poznać bliżej tylko to jest w tym fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ilość kolczyków!!! Niektóre wzory bardzo mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie i będę zagladać, bo zarówno biżuteria, jak i kartki mnie kręcą ...Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ilianko wyróżnień i wygranych candy. Ja też od jakiegoś czasu nie podaję dalej, zwyczajnie nie mam czasu błądzić po sieci w poszukiwaniu nowych blogów a większość mi znanych już obdarowałam. Wracaj do domu szczęśliwie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już dotarłam, cała i zdrowa. Wynudziłam się w samolocie...

      Usuń
  7. Widzę, że obie chcemy do Japonii, może nam się poszczęści i spotkamy się tam, zamiast na bezrobociu ;>
    I porcja pytań ode mnie, nominowałam Cię: http://madeinmyhand.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odpowiedzi! Życzę Ci spełnienia marzenia o wycieczce i więcej tego co Cię cieszy (np. komentarzy) a mniej tego, co w życiu przeszkadza (kompleksy, fobia przed tłumem...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyróżnienia fajna sprawa :) ale wygrać candy i to dwa z rzędu to super świetna sprawa :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. sie zaczytałam ;-) jaki masz temat pracy? bo kierunek ten sam, więc może >se< pomożemy nawzajem :-) ja ma "Obraz nauczyciela przedszkolnego w opinii rodziców dzieci przedszkolnych" i też mam tylko pierwszy rozdział :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam "Metody, sposoby i formy prowadzenia edukacji lokalnej w Haczowie" :D Jedyne w czym mogę Ci pomóc to rozdział metodologiczny, który właśnie piszę... :)

      Usuń