25 lutego 2013

Kartki urodzinowe


Dobry Wieczór...
Dzisiaj dodaję dwie karteczki. Obie urodzinowe.

1. Kartka zrobiona na podstawie kursu Kaszy. Chciałam wypróbować ten kształt i ogólny wygląd, a że tylko zielonych papierów miałam tak dużo, żeby wystarczyło, kartka bardzo przypomina tę z kursu. Mam nadzieję, że Kasza mi to wybaczy :)
Papiery zszyte własnoręcznie zielonym kordonkiem. Guzik znalazłam w pudełku, które pamiętam jeszcze z dzieciństwa! Samochód (przyklejony na kostkach 3D), napis, sowa i drewniana tabliczka zostały wydrukowane na papierze o gramaturze 200g i pokolorowane kredkami akwarelowymi.Gałązkę (razem z całą masą różności) dostałam od Doris, za co bardzo jej dziękuję :)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie #38 "Dla Mężczyzny + bez kwiatów". Dla mężczyzny, ponieważ to kartka na urodziny dla mojego Szwagra :)






2. Kartka mojego pomysłu dla siostry (akurat złożyło się, że i siostra i jej mąż mniej więcej w jednym czasie obchodzą urodziny, dostaną obie na raz).
Papiery przeszyłam ręcznie czerwonym kordonkiem. Guziczek również pochodzi z wyżej wspominanego pudełeczka. Obrazek kobiety i rybek (to znak zodiaku siostry) również wydrukowane i pokolorowane kredkami akwarelowymi. Kwiatuszek scrapowy z trzech wielkości białych kwiatków, końcówki płatków zabarwione tuszem. Napis wydrukowałam i zabarwiłam tuszem. Ramkę, tak jak gałązkę z wcześniejszej kartki dostałam od Doris.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie tematyczne "kobieta" oraz na wyzwanie "zamknięte w ramce".





22 komentarze:

  1. Bardzo ładne karteczki.Siostra i szwagier będą zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam taką nadzieję...

      Usuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe. Zieleń zdecydowanie jest na czasie - wiosna idzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo pracochłonne!

    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń
  5. powaliła mnie ilość przeszyć RĘCZNYCH!!!! też kiedyś to robiłam ,. ale nie tyle!!! Kartki pomysłowe dość. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tego było, ale miło się to robiło :D A za to jaki efekt... :D

      Usuń
  6. Świetne kartki:) Bardzo mi się podobają:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki :) Podziwiam za ręczne przeszycia!!! To bardzo pracochłonne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle :) Włączam sobie odcinek serialu, a tu przeszywam i jakoś leci :)
      Dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  8. śliczniutkie . W rzeczywistości na pewno jeszcze ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi się podobały te kartki, ale już ich nie mam :D Są w drodze do Irlandii...

      Usuń
  9. Bardzo pomyslowe kartki :) (powialilo mnie pierwsze zdjecie po prawej na Twoim blogu ;) zycze Ci zebys szybko sie takiej dorobila - dla mnie to jak zbawienie :) Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym taką maszynkę mieć... Ale koszty za nią i za materiały do niej po prostu mnie przerażają.

      Usuń
  10. Przeglądam sobie Twojego bloga i zostaje tu na dłużej. Dziękuje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń