19 lutego 2013

Kartka z motylkiem

Witam.
W dzisiejszym poście pokażę wam drugą kartkę, jaką udało mi się zrobić. Wydaje mi się, że jest nieco dziecinna, ale można mi to chyba wybaczyć... dopiero się uczę :)


Oprócz tego muszę wam się pochwalić moim dzisiejszym zakupem! Bardzo podobają mi się kartki robione techniką scrapbookingu, dlatego też chciałabym się nauczyć takie robić. Nie mam praktycznie nic w domu, co mogłabym użyć do takiej kartki, dlatego muszę odłożyć trochę grosza, żeby kupić potrzebne elementy (stąd też biorę udział w takiej ilości candy... Może jakimś cudem wygram chociaż w jednym). Dzisiaj zrobiłam pierwszy zakup w tym kierunku i już nie mogę się doczekać, aż zrobię z tego kartkę :)


To są aplikacje na koszulki, można je "przyczepić" ciepłym żelazkiem, ale wierzę, że da się je wykorzystać w scrapbookingu :)

8 komentarzy:

  1. Fajna,pozytywna karteczka;)
    Dla mnie,scrapbooking,to studnia bez dna.Jak patrzę jakie są ceny papierów,to jestem przerażona i chyba zostanę przy darmowych gazetach i tanich kartkach do quillingu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że ceny są kosmiczne i jest tego tyle, że nie da się zliczyć :D Dlatego biorę udział w candy :)

      Usuń
  2. Robisz postępy Ilianko, motylek jest śliczny. Poczatki zawsze są trudne. Ja zrobiłam generalne sprzątanie różnych zakamarków w domu i nie masz pojecia ile skarbów się uzbierało. Kwiatki,listki i inne kolorowe elementy można wycinać ze wszystkiego. Stare kartki świąteczne, kolorowe czasopisma, tekturki, kawałki koronek, guziczki itd. To tylko kwestia wyobraźni. Podpowiem Ci jeszcze, że na allegro można wylicytować dosłownie za kilka złotych do kilkudziesięciu wykrojnikowych wycinanek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Co do porządków, to nie sądzę, żebym znalazła w swoim domu cokolwiek co się przyda :D A na allegro to się wczoraj wkurzyłam, bo minutę przed końcem aukcji mnie przebili i przegrałam. A był duży zestaw do scrapbookingu za 56zł...

      Usuń
  3. Ilianko, tak pięknie, to napisałaś i tak bardzo podoba mi się, to jak się starasz,że proszę Cię abyś na e-mail wysłała mi swój adres. Ja mam sporo powycinanych różności, to ci trochę sprezentuję. Przyda Ci się na dobry początek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jesteś kochana! Już wysłałam maila :)

      Usuń