20 maja 2013

Ślubne nr 1 i 2

Dzień dobry
Dostałam ostatnio zamówienie na dwie kartki ślubne, więc zrobiłam ich pięć... Tak, żeby był wybór... Karteczki już kupione, ale zdjęcia mam. Powiem, które kupiono. Dzisiaj pokażę pierwsze dwie karteczki. Obie są minimalistyczne, ponieważ wycinanki w nich użyte jest wystarczająco ozdobne. Nie chciałam przesadzić...



A tu nowość! Mój pierwszy embossing na gorąco! Wyembossowałam napis i cały ten brązowy papier. Mieni się na złoto. Niestety posiadam w tej chwili aż dwa pudry, złoty i srebrny, czyli nie mogę używać ich zbyt często...
Karteczka w stylu, który już kiedyś prezentowałam. Bardzo podobają mi się te wykrojniki.

56 komentarzy:

  1. Obie śliczne i elegancie, wykrojniki są cudne :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :) Minimalizm bywa uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też tak uważam. Minimalizm jest najlepszy ;D

      Usuń
  3. Obie są śliczne. Z jednej strony niebiesko-biała z drugiej brązowo-biała. Ciężko stwierdzić która jest ładniejsza bo obie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Prawdę mówiąc te podobają mi się najmniej ;P W następnych notkach podam ładniejsze...

      Usuń
  4. Śliczne i bardzo eleganckie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza jest świetna,chociaż drugiej też nic nie brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga jest przepiękna ;) ale niczego nie ujmuję pierwszej, która też jest prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) zwłaszcza ta na złoto jest wyjątkowo urzekajaca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki stworzyłaś! Niebieska zachwyca mnie wzorem, druga kolorkami i napisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi też podoba się ten wykrojnik ślubny, problem z nim jest taki, że nie wiem jak jeszcze go wykorzystać :D

      Usuń
  9. są piękne! jeszcze nie próbowałam embossingu, nawet nie wiem jak się za to zabrac, może jakaś podpowiedź dla początkujących... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ogólnie to proste ;D Kupiłam na spróbowanie dwa pudry i tusz do embossingu. A nagrzewnicę mam taką jak do farby! Wiesz, jak jest malowanie w domu i starą farbę trzeba ściągnąć. To właśnie nagrzewnicą się ją podgrzewa i jest łatwiej ;)
      A wykonanie... Wybierasz stempelek jaki chcesz zembossować, lub tak jak ja na tej kartce palcem popaćkałam tuszem po kartce (gdzie mi wyszło) i szybko posypujesz pudrem, bo podobno tusz wysycha, a puder powinien się przykleić do tego tuszu... Resztkę pudru zsypujesz do słoiczka. Napis nagrzewasz aż do roztopienia się pudru. I już :)

      Usuń
    2. czyli muszę jeszcze zainwestowac w nagrzewnicę, bo takowej nie mam :-( ok, jak się pozbieram po zakupach wykrojników ;-))) dam znac co mi wyszło

      Usuń
    3. Popytaj w rodzinie, może tato ma ;D Ja właśnie znów się bawiłam embossingiem. Cały pokój mam w brokacie ;D

      Usuń
  10. Bardzo ładne karteczki!!
    Ta z embrossingiem bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie różne - obie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fakt wiele nie potrzeba przy takich wykrojnikach , też mam kilka par ślubnych ale jeszcze czasu nie mam żeby się nimi zająć , też bardzo mi się spodobały . Czyżby wymianka u Ewy ? Kurcze nad tym Harrym myślę i kompletny brak weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u Ewy ;) A na Harry'ego masz jeszcze trochę czasu. Kombinuj :)

      Usuń
  13. a embosing to już wielki krok na przód ja jeszcze się nie umiem odważyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo... A to wcale trudne nie jest! Spróbuj ;)

      Usuń
  14. Niebieska śliczna- uwielbiam niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) ja nie mam pomysłu na kartkę z 1 wykrojnikiem (mam jedną sztukę) a wykrojnik z kartki nr 2 zgadzam się z Tobą że jest cudny, Karteczki obie są delikatne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No właśnie ja zrobiłam jedną kartkę i reszta wykrojników leży... Może kiedyś ;P

      Usuń
  16. Ślubna jest piękna-taka jakby bajkowa i w tym kolorze świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, obie, ta druga ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne te kartki, pierwsza rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite karteczki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudno zdecydować, która lepsza, bo obie mają coś w sobie. Są eleganckie i świetnie skomponowane. Drugą chciałoby się wziąć do rąk i na żywo pooglądać, jak się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza kartka - rewelacyjna! Prosta forma i ta kobaltowa baza wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  22. niebieska jest niesamowita - tak niewiele potrzeba, by powstało coś pięknego... a na drugiej cudna rameczka - też jest główną ozdobą i w sumie nic więcej nie trzeba :)) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również uważam, że te wykrojniki są wystarczająco ozdobne :)

      Usuń
  23. Obie są przepiękne i mają w sobie coś niezwykłego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdolna z Ciebie kobietka:) Embossuj co się da, bo świtnie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne a granatowa z młodą parą to moja faworytka. Śliczna po prostu.

    OdpowiedzUsuń